ترجمه آهنگ no tears left to cry از ariana grande

ترجمه آهنگ no tears left to cry از ariana grande


حجم: 7.99 مگابایت
توضیحات: برای نمایش و یا دانلود روی لینک کلیک کنید
 

[Intro] Right now I’m in a state of mind
در حال حاضر من در حالت ذهنی هستم


I wanna be in like all the time
من میخوام که همیشه این شکلی باشم


Ain’t got no tears left to cry
هیچ اشکی برای گریه کردن باقی نمانده


So I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up
پس من اینو برداشتم برداشتمش


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم


I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up
من اینو انتخاب کردم٬ انتخاب کردم


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم

[Refrain] I’m pickin’ it up (yeah), I’m pickin’ it up (yeah)
من این رو انتخاب کردم، انتخاب کردم


Lovin’, I’m livin’, so we turnin’ up
عاشقتم، دارم زندگی میکنم، پس ما عوض می شیم


Yeah, we’re turnin’ it up
اره ما اینو بالا میبریم

[Verse 1] Ain’t got no tears in my body
هیچ اشکی تو بدن من وجود نداره


I ran out, but boy I like it, I like it, I like it
من تمام کردم،‌ اما پسر از این خوشم میاد، از این خوشم میاد، از این خوشم میاد


Don’t matter how, what, what, who tries it
مهم نیست چه طور ،کجا ،کِی، کی تلاش کرد


We’re out here vibin’
این بیرون داریم حال میکنیم


We’re vibin’, we’re vibin’
حال میکنیم، حال میکنیم

[Pre-Chorus] Comin’ out, even when it’s rainin’ down
میایم بیرون حتی وقتی داره بارون میباره


Can’t stop now, can’t stop so shut your mouth
نمی تونم الان متوقفش کنم ، نمی تونم پس دهنتو ببند


Shut your mouth, and if you don’t know then now you know it, babe
دهنتو ببند، و اگه الان نمیدونی بعد میفهمی اینو، عزیزم


Know it baby, yeah
میدونیش عزیزم اره

 [Chorus] Right now I’m in a state of mind
در حال حاضر من در حالت ذهنم هستم


I wanna be in like all the time
من میخوام که همیشه این شکلی باشم


Ain’t got no tears left to cry
هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره


So I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up (oh yeah)
پس من این رو انتخاب کردم٬ انتخاب کردم


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم


Oh I just want you to come with me
اوه من فقط ازت میخوام که با من بیای


We’re on another mentality
ما تو یه ذهنیت دیگه ای هستیم


Ain’t got no tears left to cry
هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره


So I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up (oh yeah)
پس من این رو انتخاب کردم٬ انتخاب کردم


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم

[Refrain] I’m pickin’ it up (yeah), I’m pickin’ it up (yeah)
من این رو  انتخاب کردم، انتخاب کردم


Lovin’, I’m livin’, so we turnin’ up
عاشقتم، دارم زندگی میکنم، پس ما بالا میگیریم


Yeah, we’re turnin’ it up
اره ما اینو بالا میگیریم

[Verse 2] They point out the colors in you
اونها رنگ هارو در تو نشون میدن


I see ’em too and boy I like ’em
من هم اونها رو دیدم و پسر تو از اونها خوشت میاد


I like ’em, I like ’em
از‌ اونها خوشم میاد از اونها خوشم میاد


We’re way too fly to partake in all this hate
ما خیلی هم پرواز میکنیم که بخشی از این نفرت ها باشیم


We’re out here vibin’
این بیرون داریم حال میکنیم


We’re vibin’, we’re vibin’
حال میکنیم، حال میکنیم

[Pre-Chorus] Comin’ out, even when it’s rainin’ down
میایم بیرون حتی وقتی داره بارون میباره


Can’t stop now, can’t stop so shut your mouth
نمی تونم الان متوقفش کنم ، نمی تونم پس دهنتو ببند


Shut your mouth, and if you don’t know then now you know it, babe
دهنتو ببند، و اگه الان نمیدونی بعد میفهمی اینو، عزیزم


Know it baby, yeah
بدان عزیزم آره

[Chorus] Right now I’m in a state of mind
در حال حاضر من در حالت ذهنم هستم


I wanna be in like all the time
من میخوام که همیشه این شکلی باشم


Ain’t got no tears left to cry
هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره


So I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up (oh yeah)
پس من این رو  انتخاب کردم، انتخاب کردم


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم


Oh I just want you to come with me
اوه من فقط ازت میخوام که با من بیای


We’re on another mentality
ما تو یه ذهنیت دیگه ای هستیم


Ain’t got no tears left to cry (so don’t cry)
هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره پس گریه نکن


So I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up (oh yeah)
پس من این رو  انتخاب کردم، انتخاب کردم


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم

[Pre-Chorus] Comin’ out, even when it’s rainin’ down
میایم بیرون حتی اگه داره بارو میباره


Can’t stop now
نمی تونم الان متوقفش کنم


Shut your mouth
دهنتو ببند


Ain’t got no tears left to cry
هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره

Oh yeah, oh yeah

[Chorus] Oh I just want you to come with me
اوه من فقط ازت میخوام که با من بیای


We’re on another mentality
ما تو یه ذهنیت دیگه ای هستیم


Ain’t got no tears left to cry (cry)
هیچ اشکی برای گریه کردن وجود نداره


So I’m pickin’ it up, I’m pickin’ up (oh yeah)
پس من این رو  انتخاب کردم، انتخاب کردم


I’m lovin’, I’m livin’, I’m pickin’ it up
من عاشقم، دارم زندگی میکنم،‌من این رو انتخاب میکنم

[Refrain] I’m pickin’ it up, I’m pickin’ it up
من اینو انتخاب کردم، انتخاب کردم


Lovin’, I’m livin’, so we turnin’ up
عاشقتم، دارم زندگی میکنم، پس ما بالا میگیریم


Yeah, we’re turnin’ it up
اره ما اینو بالا میگیریم

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

از آهنگ ها لذت ببرید ....

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها