ترجمه آهنگ writings on the walls از sam smith

ترجمه آهنگ writings on the walls از sam smith

Writing's On The Wall
حجم: 6.51 مگابایت
توضیحات: برای نمایش و یا دانلود روی لینک کلیک کنید

[Verse 1]
I’ve been here before
من قبلا اینجا بودم
But always hit the floor
اما همیشه به زمین افتادم


I’ve spent a lifetime runnin’
یه عمر در حال فرار بوده ام
And I always get away
و همیشه دور میشم
But with you I’m feeling something
اما با تو چیزی رو احساس می کنم
That makes me want to stay
 که باعث میشه بخوام بمونم
I’m prepared for this
برای این آماده ام
I never shoot to miss
هیچ وقت کاری نمیکنم که توش بمونم
But I feel like a storm is coming
اما احساس می کنم طوفانی در راهه
If I’m gonna make it through the day
اگر بخوام امروز رو به پایان برسونم
Then there’s no more use in runnin’
فرار کردن دیگه فایده نداره
This is something I gotta face
یه چیزی هست که میخوام باهاش روبرو بشم

[Pre-Chorus]
If I risk it all
اگر همش رو به خطر بندازم
Could you break my fall?
میتونی جلوی سقوطم رو بگیری؟

[Chorus]
How do I live? How do I breathe?
چطور زنده بمونم؟ چطور نفس بکشم؟
When you’re not here I’m suffocating
وقتی اینجا نیستی خفه میشم
I wanna feel love, run through my blood
می خوام عشق رو احساس کنم؛ که در خونم جاریه
Tell me is this where I give it all up?
بهم بگو؛ اینجا همونجاییه که همه چیز رو رها میکنم؟
For you I have to risk it all
بخاطر تو همه چیز رو به خطر میندازم
Cause the writing’s on the wall
چون نوشته روی دیواره

[Verse 2]
A million shards of glass
میلیون ها تکه شیشه
That haunt me from my past
که من رو از گذشتم نمایان میکنن
As the stars begin to gather
در حالی که ستاره ها شروع به جمع شدن میکنن
And the light begins to fade
و روشنایی شروع به محو شدن میکنه
When all hope begins to shatter
وقتی تمام امید شروع به خرد شدن میکنه
Know that I won’t be afraid
میدونم که نمیترسم

[Pre-Chorus]
If I risk it all
اگه همشو بخطر بندازم
Could you break my fall?
میتونی سقوطم رو متوقف کنی؟

[Chorus]
How do I live? How do I breathe?
When you’re not here I’m suffocating
I wanna feel love, run through my blood
Tell me is this where I give it all up?
For you I have to risk it all
Cause the writing’s on the wall

[Bridge: Instrumental]
The writing’s on the wall
نوشته روی دیواره

[Chorus]
How do I live? How do I breathe?
When you’re not here I’m suffocating
I wanna feel love, run through my blood
Tell me is this where I give it all up?
How do I live? How do I breathe?
When you’re not here I’m suffocating
I wanna feel love run through my blood
Tell me is this where I give it all up?
For you I have to risk it all
Cause the writing’s on the wall

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

از آهنگ ها لذت ببرید ....

دسته‌بندی
آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها